Oldalak

2009. október 22., csütörtök

Szilikon pite forma debütálása, avagy a répatorta

Az egész úgy kezdődött, hogy tegnap böngészgettem a netet és a Lidl-ben rátaláltam szilikon sütőformákra. Eredetileg úgy terveztem, hogy kuglóf és pite formát szeretnék, de sajnos mire oda értem már a kuglóf forma elfogyott vagy lehet, hogy eleve nem is volt. Azért egy pite formával gazdagabb lettem, amit miután hazaértem ki is kellett, hoyg próbáljak. Íme az eredmény:

Répatorta


Hozzávalók:

17,5 dkg cukor
17 dkg liszt
14 dkg sárgarépa, lereszelve
3 tojás
1,75 dl napraforgó olaj
1-1 kk fahéj, szerecsendió, gyömbér
1/2 csomag sütőpor
1 tk szódabikarbóna

A hozzávalókat egy tálba öntöm majd jól kikeverem. 160 fokra előmelegített sütőbe dugom és kb 40 percig sütöm. Tűpróbát is lehet alkalmazni.

Nincsenek megjegyzések: